Jöttünk, láttunk, írtunk, forgattunk

Jöttünk, láttunk, írtunk, forgattunk

A Komlósi Oktatási Stúdió diákjainak kétkezi munkái láthatóak, olvashatóak ezen a blogon. Hogy miről szól? Néha az életről, néha a szerelemről, néha rólunk. Egy csipetnyi minden KOS-os diákból... Szóval bátran görgetni!!! Üdv, a "főszerk"

Friss topikok

  • Lorina0101: Szeretném, ha Kocsis-Meriadt Brigi írna egy két példát "Instant " versekre, ismert és ismeretlen s... (2013.06.25. 19:17) A vers vajon mi?
  • Péter Bernáth: Szerintem maradjunk a nőknél. A hagyományos görög értelmezés szerint a múzsák nők voltak, s ezt ve... (2013.05.25. 19:22) Bús a múzsa, nincsen munka
  • Péter Bernáth: Azt mondanám, hogy tökéletes, de amikor a végén kiderül a nevek kiléte, akkor eszembe jut Bátor és... (2013.05.20. 19:05) A kevesebb néha több
  • njoy87: Nem értem a posztolót. Az elején a taxisofőr egy idióta, mogorva pöcs, amikor beszélgetést kezdemé... (2013.05.19. 16:17) Személyszállítás kérésre
  • Kocsis-Meriadt Brigi: Soha ne mondd, hogy soha, de a hatásvadász befejezés kedvéért azt kell mondjam, itt a vége:) (2013.05.16. 19:48) Eredménykimutatás és éves mérleg

Mignonok

2013.05.13. - kosblogger Szólj hozzá!

bernath_peter.jpgValami baj van velem. S nem is kicsi. Ilyen, és ehhez hasonló gondolatok, kérdések járták át az agytekervényeimet 2011 nyarán. 23 éves voltam, és még nem voltam szerelmes. Úgy. Kisebb-nagyobb kalandok persze bőven akadtak, de valami mindig hiányzott. Hol az időzítéssel volt a gond, hol valami alapvető nem működött, s volt, hogy úgy volt rossz az egész, ahogy csak az lehet. Mindenesetre kezdtem görcsössé válni. Mikor jön már? Én vagyok az oka ennek? Hogy lehet az, hogy a környezetemben már mindenkinek volt része hasonlóban, csak nekem nem? Szóval, ahogy azt már mondtam, több volt a kérdés, mint a válasz.

Már majdnem feladtam a reményt, amikor egy este minden megváltozott. Megláttam őt, s mintha fejbe vágtak volna. Nem gondolkodtam, csak cselekedtem, s legnagyobb meglepetésemre (lásd előzmények) ő is hasonlóan érzett velem kapcsolatban. Minden tökéletes volt. Mint egy mignon. Minden. Voltak dolgok, amiben kiegészítettük egymást, mint a tészta a cukormázat, s voltak olyanok, amiben teljesen hasonló volt a meggyőződésünk. Úgy gondolom, hogy nincsen bevált recept a sikerre. Már csak egyetlen akadály tornyosult előttünk. Ezer kilométer. Én Magyarországon, ő Németországban. Már a találkozásunk ténye is maga a csoda volt. Ő az évenkénti nyaralásának utolsó napját töltötte itthon, én meg pont egy napja jöttem vissza a Balatonról. Erre mondják, hogy a sors így akarta.

De valahogy mégsem, mert a közös tervezgetések, hogy ki költözik ide, s ki oda, majd a közös családi fészek kialakítására tett kísérletek mind kudarcba fulladtak. Már nem emlékszem arra, hogy ki követte el az első apróbb hibát, amelyből következett az összes többi, de már nem is lényeges. Voltak pillanatok, amikor meg lehetett volna talán állítani a folyamatot, a nagy távolság azonban elnyelte ezeket. Mintha csak kéthavonta ehetném meg a világ legfinomabb süteményét, s addig csak a kirakaton keresztül bámulhatnám. Valaki a minap kérdezte tőlem, hogy szerintem működnek-e a távkapcsolatok. Most már bizton állíthatom, hogy nem. Ugyanis ha a mignont nem eszik meg, akkor megromlik.


Bernáth Péter

Címkék: próza kos Bernáth Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://kosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr535297582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása